10 Temmuz 2007 Salı

ispanyol meyhanesinde bir kadın,çığlık çığlığa şarkı söylüyor..

kaçırdığımız son vapur muydu yoksa?
böcekleri resmetsek ya,
bana her şeydeki hiçliği;hiçlikte ki her şeyi betimlesen,
sen bana yalanlar söylesen mesela;tam ben hepsine inanmışken,gerçeklerini anlatsan;
ya da anlatmadan çekip gitsen..
olmadı ben sana,senin yakışıklılığını yazsam;
gözlerinin kahveliğini,saçlarının yumuşaklığını,ellerinin bakımlılığını,"r"lerde ki peltekliliğini;
ya da sen bilmeden bunları,ben kendi kendime okusam..
mesela,başrol teklifi gelse bize,ama oyunda başrollük rol olmadığından,figüranı oynasak ikimizde..
seni görsem ben,kolunda başka bi kızla,içmeye bahanem olsan;kıvamıma gelince kalkıp oynasam,müslüm gürses eşliğinde;
bu saçmalıkları okusak,dalga geçsek beraber..
bu yazıyı okuyacak tanıdıkların olduğu aklımıza gelse sonra birden,ikimizde utansak kendimizden..
sonra hemen unutup boşversek sahile insek,avucumuz dolusu çekirdeğimizle birlikte..


fatih'e teşekkürler etsek sonra;

bloğu takip edip,istediğim şarkıyla beni buluşturduğundan,
ev aramamıza uzaktan uzaktan destek olduğundan,
bi önceki yazılarda ki dip not'u üzerine aldığından..

bu yazıyı okuyunca ki yüzünü merak etsek sonra,hepberaber..

daha fazla saçmalamadan bu yazıya son versek,yazının sonunda..(anlatım bozukluğu demi hadi söyleyin hadi hadi..)

Hiç yorum yok: