22 Haziran 2008 Pazar

şimdi..

Ah! Selimciğim,güzeller güzeli çocuğum..Anlamadılar mı,sevmediler mi seni,hani şu senin çok ama çok sevdiklerin..Bizde mi?.Peki,bende mi sevemedim seni..Anladım ama;itiraf et,seni çok iyi anladım..Dedim,duydun değil mi?.Ya öldürür ya da,alkolik olur dedim..

İçmiştin o gece,zil zurna sarhoştun..Dolduruşa gelip,yüz vermemiştim o gecenin sabahında sana..Biliyorsun ki çok pişmanım..seninle koca yıllarımızda,çocukça küstüğümüz sadece o saatlerdi,hatırla lütfen..

Çok severdik seninle biz birbirimizi,hoş ben hala çok seviyorum da seni..Sen de seviyorsundur değil mi?.Orada değişiyor mu her şey?.Değişmiyorsa,aynıysa eğer,sen de beni çok seviyorsundur..

Acını hissediyorum..Ellerim kasılıyor,dişlerim kitleniyor o zamanlarda,titriyorum..Sana da oldu mu,o an, böyle şeyler?.

Seninle sevgililerimi tanıştıracaktım,söz vermiştim..Senin acını hafifletmek için aradım ilkini,açmadı,ulaşamadım..Bende bıraktım aramayı..Şimdi,benim sevdiklerim sevmiyor beni..Ya olursa diyorum sevgilim,nasıl tutucam sana verdiğim sözü ben?.

Tutmadılar sana verdikleri sözleri değil mi?.Anlayıp,sevmediler de seni,üzerine üstlük..Bıraktın,terkedip gittin hepsini..Bizi de,beni de bıraktın ama..Boşluğa düşerken uzattın ellerini belki bana,ama ben kavrayamadım,sımsıkı saramadım onları..Lanet olsun!.Küçücük,sıska benim ellerim..Gücüm yetseydi,düşmezdin o zaman..

Anladığımı söyleyebilseydim eğer;ayrı tutardın belki beni o zaman,onlardan..Gerçi söylerdin,yerim hep ayrıydı diğerlerinden..

Kızardı,alerji oldu gözlerin,çayla pansuman yaptım..Ağırlık taşımaktan ağrıdı belin,masaj yaptım..Yara çıktı dudağından,merhem bulup sürdüm yarana..Tırnakların acımasın diye,o iğrenç kayısıları temizledim..Başın ağrıdı,ilaç buldum,saati geldiğinde suyla beraber hazırladım ilacını..

Ah,peki canım Selim'im;sen dağıtırken beyninin içindekileri,ben neden yoktum yanında..Ben nasıl kapatamadım,tavana bakan o güzelim gözlerini..Ben neden duyamadım o son nefes alışlarını..Neden toplayamadım dağılan kemiklerini..

Ölüden korkuyorum,tamam biliyorum;ama senden korkmazdım..Sarılırdım ki sımsıkı..Öperdim,defalarca..Ellerini tutardım,bırakmazdım..

Bu,birşeyleri takıntı haline getirmek değil..Sadece,içinde kalan son içki damlacıklarını kusmak belki..

Sen okuyacaksın da,bende görücem demiştin..Uzadı işte okulum..Büyük kadın olucam,sana inat Selimciğim..
Senin isteyipte yapamadıkların; seni terkedenlerin geri dönüşü; sana verilen sözlerin yerine getirilmiş halleri; sevdiklerinden beklediğin karşılık olucam..
Kısacası,olmasını istedeğin,her şeyin olucam..

Hiç yorum yok: