23 Mayıs 2008 Cuma

özlemek..

herkes gitti..
kimler gitmedi ki oraya,
ora dediğim,bildiğiniz orası değil..
rüyalar belki,kendi kendine konuşmalar ya da..

kocaman,nasırlı elleriyle o'da gitti oraya..
herkes gitti yani..

bende gidebilirim ki,herkes gibi..

acımadığını bilsem,
o anlarını hissedebilsem,
uzanabilsem yanına,
bomboş toprak yığının üzerine uzandığım gibi yazın,
toprağını öptüğüm gibi,öpebilsem tekrar..

bazen o acıyı,senin acını düşünüyorum da,
karton gibi geliyor arabalar gözüme ozamanlarda,
hiç bakmadan atlıyorum önlerine..
çarpsalar diyorum,bir çarpsalar,
bir çarpsalarda anlayabilsem,
silebilsem acını..

göz göze gelmekten korkuyorum resmen,
bal rengi, ipiri gözlerinden sonra,
unutamamanın ne demek olduğunu öğrendikten sonra,
kazınmasın istiyorum başka gözler aklıma..

yada öyle bişeyler..

biliyorum ordasın,
okumasan da,
yada sürekli okusanda beni..

bilmiyorum ki, ne denir?
özledim,sadece,çok ama çok özledim..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Rüyalar, yaşamı gerçek kılan.