4 Kasım 2007 Pazar

1180..

ne kadar kolay!
hesap aç.
bikaç isim karala;
tüm arkadaşların karşında..
yolda görüp selam vereceklerin ve selam vermeyeceklerin..
sözde arkadaşların;özde arkadaşın olmayanlar..
her şeyi basitleştirdik..
her şeyi bende basitleştirdim..
keşke yanımda olsan,söylemek istediklerimi duysan,bende söyleyebilsem..
aslında çok korkuyorum..
zaten hep korkaktım ben.
oyun yazıyorum..
oyunların içinde oynuyorum..
evcilikle başladım,şimdide öğrencilikle devam ediyorum..
sıkıldım,sıkılıyorum,hep sıkılmıştım..
bahaneler var,söylediğim..
sözler var,söylemek istediğim..
ağlasam,resim yapsam.
ağlasam,saçmalasam.
ağlasam,ders çalışsam.
ağlasam,söylemek istediklerimi söylesem.
ve ağlasam;
sonrada susarım zaten..
müzik çok güzel, duymak istiyorum..
insanlarda güzel,sadece güvenmek istiyorum..
ama çok korkuyorum.

Hiç yorum yok: