7 Eylül 2007 Cuma

bir,iki,üç tıp..

delilik tanımlamalarını yıkarak yada tanımlara aldırmadan;yakıştırılan tüm sıfatları üzerime alarak,belki de bununla gurur duyarak gidiyorum ben..

kendim,kendimle başbaşa konuşmak istediğini söyledi..

artık yokum ben,yada yoktum zaten ben..

hayır ama;yoktan varedilmediği açıklanan "madde"nin inadına;yoktan varedilmiştim,şimdi vardan yokediliyorum ben..

kendi kendime,kendim istediğimden;kendimle başbaşa konuşmak için,yok edildim ben;hemde kendim tarafından..

ve yokum ben artık;

böceklerin insan;insanların böcek olacağı zamana kadar,
uyku haplarıyla,yıllarca uyutulduğumuzun farkına varana kadar,
doğruyla yanlışın,gerçekle yalanın hiç olmadığını kavrayana kadar,
ruhlarımızı emen,güçlü karadeliğe kapılmamak için biyerlere tutunduğumuzu görene kadar,
ve kendimle konuşup;tekrar dönmeye karar vereceğim an'a kadar;
yokum ben..

Hiç yorum yok: